Zašlete nám svůj kávovar na opravu
Servis kávovaru zvládneme i na dálku. I když nebydlíte v okolí našeho servisu, kávovar nám můžete pohodlně poslat. Připravili jsme jednoduchý návod, jak na to.
Jak připravit kávovar na odeslání?
- Vylijte vodu z nádržky i odkapávací misky, obojí vysušte.
- Vyprázdněte zásobník/y na kávu.
- Odstraňte filtr z nádržky (filtr je při přijetí do servisu automaticky vyhozen a nebude vrácen).
- Přiložte napájecí kabel.
- Přiložte veškeré příslušenství, pokud je (nádoba na mléko, tryska na horkou vodu, hadička na mléko apod).
Doporučujeme použít pevnou krabici, do které vložíte kávovar pečlivě zabalený do bublinkové fólie. Je možné také použít výplň z novin či molitan. Důležité je, aby se kávovar uvnitř nepohyboval a byl chráněn proti nárazu. Při balení se ujistěte, že kávovar není položen na boku a v krabici je dostatek výplňového materiálu.
Abychom mohli zařízení správně otestovat a opravit, přiložte prosím:
- Krátký popis závady.
- Označení konkrétního typu kávovaru (např. Delonghi ECAM 21.110).
- Vaše jméno, telefon a e-mail.
Krabici s kávovarem poté uzavřete a několikrát přelepte po celém obvodu lepicí páskou. Balík je vhodné označit jako křehké, neklopit, nestohovat.
Jak kávovar poslat?
Vyberte si přepravní společnost podle svých preferencí: PPL, Balíkovna, DPD, Zásilkovna, atd.
Vyplňte údaje pro příjemce:
Roman Blažek, Elektroservis,
Lidická 736
686 04 Kunovice
Telefon: 604 973 278
E-mail: blazekrom@seznam.cz
Kolik bude stát oprava kávovaru?
Cena opravy a potřebných dílů závisí na více faktorech, jako je rozsah poškození, typ závady, náklady na náhradní díly a pracnost samotné opravy. Abychom vám mohli sdělit konkrétní částku za opravu, je potřeba provést prvostní diagnostiku. Cena takové diagnostiky je stanovena na fixní částku 600 Kč.
Před zahájením jakékoli opravy vás budeme kontaktovat telefonicky, sms, nebo a-emailem, abychom vám sdělili přesnou cenu opravy (včetně diagnostiky). Následně opravu provedeme až po vašem odsouhlasení, čímž zajistíme, že budete mít úplnou kontrolu nad náklady. Vaše spokojenost a informovanost jsou pro nás prioritou.
Jak probíhá platba za opravu?
Platit můžete:
- předem bankovním převodem,
- dobírkou.
V případě platby předem od nás obdržíte platební údaje nebo QR kód a po přijetí platby zařízení opravíme a následně odešleme zpět.
V případě dobírky provedete platbu až po opravě při převzetí (hotově nebo kartou dle výdejního místa).
Po dokončení opravy:
- kávovar pečlivě zabalíme,
- odešleme prostřednictvím PPL zpět k vám,
- informujeme vás e-mailem nebo SMS zprávou o odeslání zásilky.
Doručení zpět k vám trvá obvykle 2-3 pracovní dny.
Jak dlouho bude oprava kávovaru trvat?
Celá oprava kávovaru většinou trvá do 10 pracovních dnů, v závislosti na složitosti závady a dostupnosti náhradních dílů. Pokud se stane, že potřebný díl není momentálně na skladě, ihned vás o tom informujeme a domluvíme se na dalším postupu. Děláme všechno pro to, aby byla oprava co nejrychlejší a váš kávovar se k vám vrátil v co nejkratším možném čase, plně funkční a připravený k dalšímu používání.
Jaké typy kávovarů servisujeme / opravujeme?
Opravujeme všechny značky a typy kávovarů – domácí, kancelářské i profesionální.
Kolik budu platit, pokud nechci opravit kávovar?
Kávovar ihned po přijetí prochází diagnostikou, která nám umožní přesně zjistit jeho stav a potřebné opravy. V případě, že se po zjištění náročnosti opravy rozhodnete kávovar neservisovat, cena za diagnostiku bude 600 Kč. Tato částka pokrývá náklady na vyhodnocení stavu kávovaru. Kávovar vám následně vrátíme bez provedení opravy, nebo zlikvidujeme - dle dohody. Při vracení se připočítávají náklady na odeslání.
Jak zjistím stav opravy?
V některých případech může oprava vašeho kávovaru trvat trochu déle, než k nám dorazí náhradní díly. V takovém případě vás informujeme telefonicky, sms, nebo zasíláme e-mail s informací o zdržení opravy. Jakmile je oprava vašeho kávovaru dokončená, okamžitě ho expedujeme a informujeme vás o odeslání zásilky, abyste věděli, že je na cestě k vám domů.